14 May 2009

отива една жена при лекаря


Напоследък издателство Жанет 45 ми прави добро впечатление. Харесвам новата им поредица Отвъд и още повече, че за представянията на тези книги подбират по-нетрадиционни места - Онда и Чайната на Бенковска.

Днес е премиерата на новата, четвърта книга от тази поредицата - безкрайно рекламирания нидерландски роман Отива една жена при лекаря на Рей Клууни.

В книгата става дума за лекия безгрижен живот на заможно младо семейство с едногодишна дъщеря, който изведнъж бива разтърсен от откритието, че жената е билна от рак. Започва едно безкрайно потискащо висене по болници, тежки манипулации, химиотерапии, облъчвания... Семейството лека-полека се разпада, защото мъжът предпочита да живее и да се забавлява както преди. А вече нищо не е същото.

Книгата е написана през 2001, когато съпругата на автора умира от рак едва на 36. Тогава Рей Клууни и тригодишната им дъщеричка заминават за Австралия, където той пише романа, за да се справи с мъката.

Книгата става изключително популярна и само в Холандия продава повече от 600'000 копия!


И така - премиерата е тази вечер, в 7pm, в кафенето Онда в Бизнес парка в Младост, а българското издание си има собствен сайт (нещо, което не ни се случва да виждаме много често), така че не пропускайте да го разгледате. Освен подробна информация, интервюта и статии, има и няколко откъса за свободно четене.

10 коментара:

Anonymous said...

Представяне в кафене, което дори не е от така нашумелия тип "арт"? Направо в МакДоналд'с да го направят. В Бизнес парка в Младост-15... Що за хрумване? Иначе тази книга ще се прочете. И сайтът е су-пер!

криси

Anonymous said...

да, и мен мястото ме озадачи, понеже младост 4 е наистина далече! иначе вчера зачетох първа глава и ще се купува и ще се депресее...

Бистра said...

е аз да не мислие, че съм отишла чак там :-)
предните примиери, ако не греша, бяха в ондата срещу руската църква

nousha said...

Е, аз отидох :)
http://slovesa.net/?id=1922
Беше дълго, в по-голямата си част интересно, взех книгата и сега да видим как е от първа ръка :)

Бистра said...

супер, като гледам колко хора около мен смятат да я прочетат, обявявам кампанията за доста успешна :-)

Maria said...

Не знам защо, но още като видях сайта и кампанията, ми заприлича малко на реклама на някой американски комерсиален филм.

Lemon said...

Снощи прочетох ревюто тук, след което прочетох и откъсите (много добре направена страница, браво). Тази (късна) сутрин поръчах тази и още една книжка и след 2 часа от Жанет 45 ми ги донесоха. И това ако не е перфектно обслужване!!!

Бистра Георгиева said...

Като се има предвид колко малко се прави за книгите и четенето в България, всяка такава инициатива, ако ще и на Луната да я направят, трябва да се уважава.
Не виждам кое й е лошото на Онда или на Младост. Всеки, който е имал достатъчно желание, щеше да намери начин да отиде, без значение къде е представянето.
Бисьок, можеш да кажеш на Жанет да ти плащат за пиар, щот след твоята публикация се наредих на опашката при Нушка за четене на книжката ;-)
А аз, между другото, най-накрая зачетох "Ако пътник в зимна нощ..." след сто години протаканен ха-ха

Unknown said...

Е, ако сте я прочели, драснете поне какво е като книга. Щото като кампания вече се разбра.

Бистра said...

ето ти на ники коментара - http://publishing2011.blogspot.com/2009/05/blog-post_27.html

да пиша аз нямам вдъхновение, книгата ми се видя доста слаба, не ме трогна, подразни ме дори
други плачат, съпреживяват, а аз имам чувството, че чета слаб роман ала ървин уелш и ми е досадно