10 March 2009

опаковайте ми две, моля


Открих Lovely Package преди няколко месеца и оттогава това е един от най-любимите ми сайтове. В него ще намерите чудна селекция от красиви опаковки, на които може просто да се полюбувате, а ако се интересувате от дизайн - още по-добре. Редакторите на сайта се грижат всеки ден да пускат по няколко поста за различни продукти - категориите са доста, сега ще спомена храна, алкохол, цигари, мода, лекарства, парфюми, бяла козметика, спорт, автомобили, книги.

Ще ви оставя сами да се загубите в красоти, но преди това ще ви покажа три неща от последната седмица, в които тотално се влюбих:

вино Inkwell, дело на Mash

обложка на Post на Bjork, дело на Джошуа Дислър

серия шоколади на Братята Маст, лидерите на шоколадовата революция


3 коментара:

Веселина Вълканова said...

Харесват ми, гласувам за обложката :)

Евелина Проданова said...

Разбирам защо си се влюбила в тези точно неща и по-специално шоколадите (не защото са нелегално вкусни - все пак е шоколад, а ти все пак си жена), а защото точно тези опаковки им придават някакво ретро очарование, харесва ми!!!

Anonymous said...

И аз гласувам за опаковката на шоколадите. Напомнят ми на книжки. Можете ли да си представите, ако имаше подобни на българския панаир на книгата...