20 May 2008

small noises

Ах, как обичам жълтите американски пликове! Винаги ми носят хубави неща! Днес също беше така. :-)

Преди около две седмици си поръчах два комикса от Сара Глидън, една сладурана от Ню Йорк. Даже я хванах неподготвена, нямало интерес към купуване на комиксите, понеже са достъпни и онлайн, и тя забравила да спомене, че се плаща допълнителна такса за international shipping. Още $3, платих, разбира се и ето че книжките са вече при мен и днес цял ден им се радвам.

Хубавки са. Сигурно ги е правила на домашния си принтер - криви и чаровни са.
Харесва ми да ги чета на хартия, макар че съм ги чела онлайн. Мили са историйките, парченца от ежедневието й. Има една, където тя си върви и си намира камъче. "Вземи ме, вземи ме", моли я и тя го пъха в джоба си.

Книжките е надписала на ръка.
Това плюс имейлът, който получих веднага след поръчката, направиха покупката много лична и хубава.

Ето и няколко от любимите ми странички:


(в Ню Йорк наистина, ама наистина навсякъде има дъвки)

0 коментара: